أهلا بك زائرنا الكريم، سجل معنا وكن عضوا في منتدى Cool Engs
لطلبة كلية هندسة الفيوم



 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
أهلا و مرحبا بكم فى منتدى طلاب كلية هندسة الفيوم و ان شاء الله تستمتعوا بوقتكم و تستفيدوا و تفيدوا فى شتى المجالات و يا رب يكون المنتدى عند حسن ظنكم دائما.....الادارة
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
المواضيع والمشاركات تعبر عن رأى صاحبها و لا تعبر عن رأى المنتدى.....

شاطر | 
 

 زمان ودلوقتى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: زمان ودلوقتى   الإثنين أغسطس 17, 2009 3:59 am

+
----
-زمان.. ودلوقتي





خروج الولد وموعد رجوعه البيت


.................................................


زمان: كان ممنوع التأخير
ولو اتأخر يبقى لسبب قهري مع ابداء الاسباب والاعتذار الفوري


دلوقتي: تلاقي الولد داخل
الساعة 1 صباحاً, باباه يقوله كويس انك متأخرتش النهاردة!!, يرد الولد: تأخير ايه يا
مان أنا طالع اغير هدومي ونازل تاني, انا وكام واحد من اصحابي عندنا ماتش كده على الماشي..
خش انت نام ومتقلقش وانا مش هتأخر.. الاب نام وصحي ونزل يصلي الفجر وهو راجع يلاقي
ابنه عند بتاع الفول بياكل: ايه يابني انت لسه مروحتش؟ يرد الولد: اهلااااا بالكبير
اوى معلش بأه الماتش سخن اصله ولسه خلصان ولا ايه يا جماعة؟؟ كله يهز راسه بالموافقة
وبؤه مليان اكل,, يكمل الولد بعدين لقينا عصافير بطننا (بتطير) قلنا نسدها بأه


*******


البنت لما حد يسألها.. إنتى مخطوبة؟


.................................................


زمان : - لسه ربنا مأذنش,
وعينها فى الأرض ووشها يحمر


دلوقتي: - لأ ليه عندك
عريس؟ إيدي على كتفك.. ناس معندهاش نظر


*******


الولد داخل على باباه ياخد مصروف الاسبوع


.............................................................


زمان : ممكن يقول لمامته
هى تقول لباباه انه عايز المصروف لانه محرج انه يطلب كده من باباه وخايف منه


دلوقتى: - إيه يا مان
احنا النهاردة كام فى الشهر؟ انت مش هتأبّجني ولا إيه حكايتك بالظبط؟ يالا اختصر عشان
معنديش وقت وصاحبي بيرنلي عشان انزل.. ايه يا عم مش سامعني يعني؟ عايز الفلووووس...المونييييي


*******


دخول الاب البيت


...............................


زمان : يسمعوا بس صوت
باباهم من بعيد كله يقوم مرعوب واللى فى ايده حاجة يسيبها ويستقبلوا باباهم على الباب
ولو معاه حاجة يشيلوها عنه


دلوقتى: الولد قاعد قدام
الكمبيوتر او بيتفرج على ماتش كورة، البنت بتتكلم فى التليفون.. مش فاضيين يعملوا ايه!!..
الاب على الباب بيخبط.. مع العلم ان الاب ليه خبطة مميزة يعني عارفين انه اللى على
الباب.. الاب خبط مرة واتنين ويرن الجرس.. فين وفين البنت اخدت بالها ان فى حد بيخبط:
انت يابني متسيب اللي في ايدك ده وتروح تفتح لبابا, يرد الاخ: نعم هاخد اوامر منك اظن؟؟؟
ما تقومي انتى ياختي بدل الرغي اللى مالوش لازمة, ترد: نعم؟؟على الاقل انا بتكلم فى
التليفون اقول ايه لصاحبتي يعني؟؟ انما انت مبتعملش حاجة ماتقوم انت ولا انت لازم تمارس
دور راجل البيت وخلاص؟؟.. يرد: ماتعدلي كلامك معايا انا اخوكي والولد هنا وكلامي لازم
يتسمع.. ترد على العموم بابا معاه مفتاح وتلاقيه شوية وهيفتح بيه ولا الحوجة ليك يا
اخويا


*******


نزول المرأة للعمل


..............................


زمان : كانت المراة
بتسعى من اجل حريتها واثبات ذاتها وكيانها ووجودها وكانت تتمنى النزول للعمل


دلوقتي : - هوا قاسم امين..
هو اللى بهدلنا.. هو اللى نزلنا الشغل وخلانا نتبهدل.. انا ايه اللى يخليني انزل واتبهدل
فى المواصلات كده,, مش لو كنا قاعدين فى بيوتنا كان يبقى اكرم لنا؟؟


*******


ولد حب يتعرف على بنت


.....................................


زمان : الولد لو راح
يكلم بنت.. بعد ما تطلع عينه.. يحمر وشها.. ولو ردت عليه يبقى كلمة وخلاص وغالباً بتكون
بتصده وبتمشي خايفة لا يكون اخوها معدي ويشوفها ويزعقلها


دلوقتي: الولد راح يكلم
بنت ردت عليه تقوله: لخّص عايز ايه من الأخر يعني؟؟ يعدي عليها اخوها ومعاه صاحبته
يعملها باي من بعيد وهى ترد عليه ويمشي.. يمكن افتكر اللى واقف معاها ده عمود نور..
طبعا الولد واقف مندهش المهم يجي يتكلم تاني ترد عليه تقوله على فكرة انا مرتبطة وصاحبي..
يعني حتى مش خطيبها.. هيعدي عليا دلوقتي وعلى فكرة بيغير عليا موووت


*******


نزول الولد لشراء احتياجات البيت


....................................................


زمان: كانت البنت المفروض
متنزلش كتير والولد فى غياب الاب راجل البيت يعني يشتري كل احتياجات والدته دون تذمر


دلوقتي: الام يطلع عينها
من التحايل على الولد ينزل يجيب حاجة من البقال اللي جنبهم.. حتى يرد: ماتخلي فلانة
تنزل ماهي قاعدة ما بتعملش حاجة.. الام تقوله: يابني اختك المفروض ماتنزلش كتير ديه
مهما كانت بنت والوقت متاخر.. يرد: بنت يعني ايه؟؟ العو هياكلها مثلا؟ ولا الاشكيف
مستنيها؟ دي بنتك تخوف بلد.. تقول الأم: يابني انت المفروض راجل البيت.. يرد: وانتوا
خليتوا فيها راجل مش طالبتم بالمساواة؟ يالا اشربوا عشان تبقوا تقولوا الراجل زى الست..
هى فى حاجات وحاجات لأ يعني؟؟ حاجة غريبة اوي

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BLACK.. ANGLE
عضو مخلص نفسه
عضو مخلص نفسه
avatar

انثى عدد الرسائل : 777
العمر : 26
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 14/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الإثنين أغسطس 17, 2009 4:17 am

هههههههههه
استاذ ورئيس قسم في التهييس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الإثنين أغسطس 17, 2009 4:20 am

ههههههههههههههههه
اخجلتم تواضعنا
ده بعض مما عندكم يا بلاك انجل

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ahmed Mortada
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1254
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الإثنين أغسطس 17, 2009 6:26 am

جامدة من الاخر يانيشـــــوووووووووووووو


تحياتي ،،،،،،،،،،،

_________________


على الزمالك التاريخ يقدر يقول ما شاء
أنا الزمالك عندي اغلى واجمل الاشياء
احبه لما يكون بطل ..احبه لو كان مش بطل
أشجعه مهما حصل  وافضل من العشااااااق



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://coolengs.mam9.com
Abdo younis
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2742
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الإثنين أغسطس 17, 2009 7:06 pm

حلو اوى الموضوع ده

بس ده مش تهييس ده واقع واحنا بنعيشه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/profile.php?id=1008665006&ref=profil
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الثلاثاء أغسطس 18, 2009 7:03 am

متشكر على المرور يا جماعه

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
عضو مخلص نفسه
عضو مخلص نفسه
avatar

انثى عدد الرسائل : 785
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 10/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الجمعة أغسطس 21, 2009 10:33 pm

حلو اوى

وده فعلا واقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الجمعة أغسطس 21, 2009 11:11 pm

متشكر على مرورك يا بوسى

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido sharaby
عضو مفيش زيه
عضو مفيش زيه
avatar

ذكر عدد الرسائل : 430
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   السبت أغسطس 22, 2009 5:21 am

لأ معاك يا صحبي في كل كلمة وده اكيد بيحصل

يكفينا شر هؤلاء الاولاد
اعوذ بالله

_________________
اذا داهمك هم يهد الجبال فتذكر ارحنا بها يا بلال

eng_mohamedsharaby@ymail.com
mid0oooooooooooooooo0 sharaby
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
horashy
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2532
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   السبت أغسطس 22, 2009 5:35 am

هههههههههههههه

موضوع جاااااااااامد اخر تلات حاجات
1- علشان انت اللى منزله
2- علشان حلو اوى
3- علشان ...............

هههههههههههههه

ميرسى ليك

_________________

يامن اعشقك واهوا .....الدنيا لقاء وفراق ..... انى ارفعها فاسمعها .... انى اعشقك واهواك ...... اهواك بحب يتراقص ..... لجمال خلاق براق

/\
/\
/\
|
حريشى
مبرمج فاشل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/profile.php?id=1008665006&ref=profile#/p
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   السبت أغسطس 22, 2009 11:28 pm

الف شكر يا رجاله على مروركم اللى نورنى
وكل سنه وانتو طيبين

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kill master
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1365
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الأربعاء أغسطس 26, 2009 6:30 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة بتاعت الفول

_________________


ThE K!LleR IS BACK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الأربعاء أغسطس 26, 2009 8:51 am

ماشى يا ماستر
الف شكر على المرور
بس بلااااااااااااااااش الغيبه

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mysterious
لسه في البداية
لسه في البداية
avatar

ذكر عدد الرسائل : 10
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الجمعة أكتوبر 02, 2009 1:23 am

موضو جاحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   الأربعاء ديسمبر 23, 2009 4:27 am

شكرا ليك

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
loli
عضو مهم
عضو مهم
avatar

انثى عدد الرسائل : 378
العمر : 27
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 25/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   السبت ديسمبر 26, 2009 6:18 am

hhhhhhhhhhh gmda bs enta gai shwya 3l bnat msh kol el bnat kda y3ny 3la fkraaaaaaaa bs 7lwaaaaa w fiha 7agat s777777777 kteeeeeeeeer
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2093
العمر : 27
الأوسمة :
الهواية :
ناديك المفضل :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: زمان ودلوقتى   السبت ديسمبر 26, 2009 11:47 pm

اكيد طبعا
المثل بيقول مش كل صوابعك زى بعضيها
وشكرااااااااااااااا ع المرور

_________________
الحمد لله الذى خلقنا مسلمين
وكان بنا ارحم الراحمين
http://shabab-handsa.gid3an.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
زمان ودلوقتى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: قسم الترفيه :: منتدى التهييس والدماغ العالية-
انتقل الى: