أهلا بك زائرنا الكريم، سجل معنا وكن عضوا في منتدى Cool Engs
لطلبة كلية هندسة الفيوم
أهلا بك زائرنا الكريم، سجل معنا وكن عضوا في منتدى Cool Engs
لطلبة كلية هندسة الفيوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
أهلا و مرحبا بكم فى منتدى طلاب كلية هندسة الفيوم و ان شاء الله تستمتعوا بوقتكم و تستفيدوا و تفيدوا فى شتى المجالات و يا رب يكون المنتدى عند حسن ظنكم دائما.....الادارة
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
المواضيع والمشاركات تعبر عن رأى صاحبها و لا تعبر عن رأى المنتدى.....

يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abdo younis
احمد رمضان
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

ذكر عدد الرسائل : 70
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Chess10
ناديك المفضل : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Ahly1010

يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 13, 2009 10:24 pm

يا ابني دي اقل قصيده عندي انت لسه شفت حاجه وبعدين ده ابراهيم شوقي واحمد حافظ
تلاميذي
The DREAMER
عضو مخلص نفسه
عضو مخلص نفسه
The DREAMER

ذكر عدد الرسائل : 800
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Sports10
ناديك المفضل : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Ahly1010

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مارس 14, 2009 1:46 am

ههههههههههههههههههههه
اصل انا بضحك على القصيده
اصله مش هيعرف يقرأها مش يكتبها
و بعدين انت من امتى بتعرف تقرأ مش تألف شعر
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Chess10

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد مارس 15, 2009 7:01 pm

وحياتك انت يا عثمان من زمااااااااااااان اوي
وان كنت ناسي افكرك
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
sad.love.story

ذكر عدد الرسائل : 2093
الأوسمة : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Fb3d4910
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Writin10

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 7:28 am

يابنى انت مالكش صالح بالشعر واااااااااااااااصل
ولا عمرك هتكون من الناس اللى فعلا بتقراه "يبقى ازاى بقى هتكتبه ولا هو كوسه ومحدش بيدوق "
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 5:20 am

هو انتو الاتنين عاملين عليا حلف ولا ايه انا ساكتلك ياد انت وهو
وخلي بالكم انا لو حطيتكم في دماغي هتكرهو نفسكم وخصوصا انت يا عثمان
وانت عارف...................
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 01, 2009 6:14 am

اولا السلام عليكم

انا يا جماعه بكتب اعتذار للبنات عن الموضوع الي انا نزلته عن كدب البنات على الشباب
انا والله كنت بهزر يا جماعه ومبتكلمش جد وعرفت ان الموضوع ده زعل ناس كتير اوي مني
على العموم انا آسف والواقع يا جماعه مخالف للموضوع ده تماما انا عارف ان ممكن كل الشباب يهاجمني بس بصراحه غالبا بيكون الشباب هما الي بيضحكو على البنات
وتاكيدا لاعتذاري انا مسحت الموضوع خالص
وبكرر اسفي

وشكرااااااااااااااا
Abdo younis
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
Abdo younis

ذكر عدد الرسائل : 2742
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Sports10

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 01, 2009 2:31 pm

ايه يا احمد اللى انت بتقوله ده
تعتذر ليه كلنا عارفين انك بتهزر
ومحدش فينا ليه فى الحوارات دى وملوش لازمه الاعتذار لان ده هزار بينى وبينك ونشوان واحمد صلاح وعبدالناصر
يعنى مينا فينا
https://www.facebook.com/profile.php?id=1008665006&ref=profil
princess of white hearts
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
princess of white hearts

انثى عدد الرسائل : 1890
الأوسمة : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 0e27fb10
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Readin10
ناديك المفضل : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Ismail10

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 12:37 am

باصراحة مش فعلا داعى للاعتزار
و لو انت شايف ان دحاجة تستاهل الاعتزار ياريت الحاجة دى متكررش
لان كثرة الخطأ تؤدى الى كثرة الاسف
وده شى مش كويس

شكرررررررا تقبل مرورى pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 5:04 am

يا عبده انا عارف والله ان احنا بنهزر بس في ناس قرت الموضوع وفهمت غلط واخدت عني كمان فكره اني مش كويس وميعرفوش ان ده كله هزار
وان شاء الله الموضوع ده مش هيتكرر تاني
واشكركم
Abdo younis
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
Abdo younis

ذكر عدد الرسائل : 2742

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 5:10 am

ناس بتفهمك غلط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مين دول يا ابنى احنا هنا كلنا اصحاب فى بعضينا
https://www.facebook.com/profile.php?id=1008665006&ref=profil
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 5:11 am

اهو يا عبده في ناس فهمت غلط وخلاص مش لازم مين
والله يا جماعه الموضوع كان كله هزار والردود كمان كانت كلها هزار برده
princess of white hearts
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
princess of white hearts

انثى عدد الرسائل : 1890
الأوسمة : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 0e27fb10
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Readin10
ناديك المفضل : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Ismail10

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 1:40 pm

طب ماحنا عارفين ان ده هزار بس حابيت ارزل ههههههههههههههههههههههههههههه

دى حاجة الى الحاجة التانية لو انت تقصدنى يبقى انا خدت الموضوع عادى جدااااااا جدااااااااا جداااااااااااااا و علقنا عليه عادى جدا
و تقبل مرورىىىى

تقبلى مرورى lol! lol! lol! lol! lol!
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 6:09 am

يا جماعه مش انتم بس الي قريتم الموضوع في ناس تانيه قريته وخدت عني فكره غلط
وميعرفوش ان انا بهزر فحبيت بس اعرفهم مش اكتر
واشكركم
sad.love.story
عضو جابها من الآخر
عضو جابها من الآخر
sad.love.story

ذكر عدد الرسائل : 2093
الأوسمة : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Fb3d4910
الهواية : يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Writin10

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 6:47 am

يابنى خلاص الموضوع مش مستاهل وبعدين كان باين اوى اننا كنا بنهزر وحتى لو مش بتهزر فلو افترضنا ان ده رأيك محدش ليه انه يزعل منك واصلا اللى يزعل منك ده حاجه من اتنين يا اما بيتلككلك او ميعرفكش كويس
وبالمناسبه ياريت تاخد بنصيحه البرنسيسه وتبعد عن الهزار ده
يعنى مش بدل متهزر على البنات تروح مزعلنا احنا وتقول الكلام اللى مالوش لازمه ده عن الشباب
لحسن انا كده هزعل منك
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
احمد رمضان
بدأ يشتغل
بدأ يشتغل
احمد رمضان

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 6:58 am

اولا شكرا يا عم نشوان والله انا عارف ان احنا بنهزر بس والله في ناس افتكرت انا بنتكلم جد
وخدت عني فكره غلط خالص وانا اولا ناقل الموضوع ده والله وكنت افتكر ان المنتدى ده فيه اصحابنا وبس ومكنتش اعرف ان في ناس تانيه بتدخل عليه فحبيت اهزر معاكم بس
ولكن في ناس دخلت وقرت الموضوع وخدت عني فكره غلط والموضوع كله شايف انه مخالف للواقع فعلا يعني مفيش بنت بتضحك على شاب وانا مكنش قصدي اني ازعل حد
بس على العموم حصل خير

وشكرااااااااااااا

يا جماعه الموضوع ده اعتذار للبنات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» أي من هذه العبارات يمكن أن تقتلك؟؟؟؟
» كام سؤال للبنات والشباب
» اتيكت للبنات
» لا تقرأ هذا الموضوع ......... إلا إذا حبيت تستفيد
» الصفات الفيزيائيه للبنات